2010. június 4., péntek

a valóság most pont olyan fájdalmas, mint ez az álom..

tegnap este. vagy ma? nem tudom..volt egy álmom. egy álmom a legszörnyűbb fajtából.mert a legijesztőbb rémálom talán nem is az, hogy üldöz egy szörny (nevetséges..) ez lidérces álom, de nem valóságos. amit viszont én álmodtam az teljeséggel valoságos. megtörténhet. megijesztett, hogy annyira tele volt fájdalmas reménytelenséggel. megrémített, hogy a vágy milyen erős.
Rendben, rájöttem. még mindig kell, érzem azt a határtalan vágyat vele kapcsolatban, ahogy az álomban is.
Az álom legszörnyűbb pontja talán az lehetett, hogy szembesültem a tettem következményeivel, éreztem azt a fajta izgalmat, amit vele kapcsolatban mindig...azt amit még átakarok élni mielőtt...

de azt hiszem már késő, ez a legrosszabb az egészben.
meg amikor saját magamnak bizonygatom, hogy gyűlölöm..amikor nem..

olyan ködös ez az egész..és mégis, kristálytiszta..


R, kimondom: tönkreteszel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése