2010. június 6., vasárnap

k?

hagyom merülni el, úgy, hogy végig nézem..


azt hiszem, nem tehetek mást. 2 hete ezen agyalok. sajnálom.

nemtudlak megvédeni. nem tehetem. bármit megadnék érte, hogy rendeződhessen a helyzet...

de én egyedül ehhez ..hát. kevés vagyok?


egyszer egy kicsit cserbenhagytál. de én mégis ugyérzem... inkább most énhagytalak..

sokkal jobban

...

cserben

márcsak suttogni tudok, nem akarom kimondani hangosan ezeket a szavakat.

eddig titkoltam ezt az egészet, mert féltem, ha kimondom valosággá válik. de nincs már több idő ideje szembenézni. és eltűrni a fájdalmat.

eltűrni ezt az egésszet...



bár tudnám mi a helyes megoldás.

bár választhatnám most a helyes utat.

tudom, másban direkt, szándékosan nem azt választottam mondhatni, jol elkerültem...

talán ez az Élet bosszúja.

alattomos....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése