2010. július 23., péntek

nem ismered a lelkiismeretedet csak képről..

Felfordult lélek csonkán üzeni a fénynek
Valahol szikráztam énis valahol mégsem
Valahol él a valaha
Ha valaki dúdolja
Szemében süvít hogy érzi a létet
De valamikor ő is eltévedt

Mielőtt meghalok tuti szívok egy kis zöldet
Behunyom a szememet és elhagyom a Földet
Nem vár rám a Mennyország tudom hogy ez kamu
Miután elmegyünk bazd meg nem marad csak hamu
Jól játszuk a szerepünket ez a mi darabunk
És főszerepben vagyunk tudod amíg meg nem halunk
Soha se állunk meg mindig még többet akarunk
Közben olyan a fantáziánk hogy elszégyeljük magunk


Elvesztettem barátokat, hitet meg a reményt
De amíg én élek addig sose játszom meg a keményt
Utálom az összes olyan személytelen személyt
Aki nem vágja le hogy amiben él az szemét
Itt vagyok az albumommal olyan mint egy regény
A sztorik olyanok amiket te is tuti megélsz
Nem kamuzok semmit tudod így kerek az egész
Háromszor is gondold át hogy ki a faszhoz zenélsz
Ki az aki spanol közbe hátad mögött lenéz
Nem az a megoldás hogy az első ajtón bemész
Megbékéltem én itt élek de nekem ez már kevés
...
Mert nem érsz a célba, csak az számít amit elérsz
Fent vagy a magasba akkor hülye vagy ha lemész..


kérlek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése