2010. március 16., kedd

muszájvolt‹33

"A fenekemen maradok erre megtanított valaki
Hogy az aki ugrál, az könnyebben elesik
A fene se érti hogy miért maguknak keresik a bajt
Mondd téged mi az ami hajt,
ami az érzékeny lelkedben annyi port felkavar
Komolyan nem zavar,de kezdem már unni
Mondd miért nem lehet a szádat becsukni
De most annyira könnyű minden itt bent
A legszívesebben levenném az ingem
És ordítanám ahogy kifér a torkomon
Hogy én másképpen gondolom"

•••

"Bajnokok vesztesek mindkettő egyre megy
Ne figyeld hogy néznek rád azok az emberek
Akik nem látnak beléd,nekik annyi is elég
Hogy mások azt mondják micsoda egy szemét
Szerinted szeretni vagy szidni a könnyebb
Holnap meg bánják azok akik tegnap le köptek
Mert azt hitték rólad gyenge vagy ehhez
Hogy semmit nem érsz, hogy nekik nem kellesz"

•••
"Elfáradtam magamba lázadok
Belesápadok ha a tükörbe nézek
Csak mondd meg nékem hogy mennyit érek"

jövőképp.már meg van mi lesz velem jövőre.

szeretlek. te nem is tudod talán, hogy mennyire.. egy egyszerű mondatodtól én leszek a legboldogabb ember a világon.
egy rossz szótól meg megváltozik minden.
látod már! ennyit érsz nekem.
te vagy az életem..


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése