2010. március 28., vasárnap

elárulnak szemeim

Kinézek, szürke tájakat látok,
Magamba tekintek, gonosszá válok,
Én sem járok sokkal jobban,
Mint te barátom, ki benn állsz a sorban.
Én a kesztyűt, hidd el, felveszem,
Amit kell, azt biztos megteszem.
...
Nézek magamra, egy hús-vér ember,
Aki bátor, most szólni nem mer,
Penge szorul nyakamhoz, elnyomja a hangomat,
Pedig most béke van, senki sem oltogat.
Depresszív állapot mi okozza a gondokat,
Nagyon rossz a helyzet, mégis mindenki bólogat.
Csatár vagyok, nem hagyom ki a gólokat.
Nem bírom tovább, de várják tőlem a legjobbat.
Bohóc vagyok,könnyem mossa sminkemet,
Kinek súlya kezén, mégis könnyen integet,
Szomorú az arca, de te boldognak láthatod,
Talán nincs is, ami elűzi a bánatod.
/Csak várhatod a megváltást a jövőben,
.../
De nem mondtam soha, hogy túlélem,
Remélem, nem várod el tőlem,
Hogy ezt a világot megértsem,
Mert nem értem és soha nem is fogom.
Lehet, képes vagyok rá, csak nem is akarom.
Egy emlék tőlem vagy inkább rólam,
Mi történt, nem kell, hogy mondjam.
Nem kell, mert elárulnak szemeim,
Tudod jól, őszinték a szavaim.



mindig van 1zene szám, amiről eszembe jut egy emlék..
mégis tisztában vagy azzal, hogy te hány számról jutsz eszembe?!:o

szerintem meglepődnél..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése