2010. március 7., vasárnap

gyere velem, mert a sors nem válogat, üldözzük együtt azokat a hullaszagú álmokat!

'Minthogy olyan legyek akinek nem lehet álma
Ha kell el megyek innen nem leszek gyáva
Már jegyet váltottam az álomvilágba'

miért is gondoltam, hogy megváltozol!
?
ugyanaz maradsz, mostmár tudom. talán örökké megmarad sunyi, szemét személyiséged..
hajrá édes!

ordíthatnám hogy: 'neszójábe' tudod, ahogy régen
de ehhez már fáradt vagyok. már csak március, április, május, júniusfele. úgy 3 honap még.
aztán. soha nem látsz:) dejo is lesz.
komolyan mondom!

amikor ezen gondolkozom, mindig az jut eszembe: de naiv vagy és ostoba! mért nem veszed észre már végre! nem az akinek mutatja magát..

mert sokkal rosszabb.
:O

enyit rólad. meg az álmainkról..
..


kéne már valaki.. aki szeret aki megfog aki vigyázrám...

'Pedig valaha szerették,de a magányba menekült
És pont azokon a napokon marad rohadtul egyedül
Mikor kéne egy társ kivel mindent megoszthat
Örömöt bánatot, jót és rosszat
Ha bízol bennem én megbízok benned
Elárulom a titkokat amit elrejtek
Annyira mélyen néha én sem találom
De ha megvan elmondom neked mindent barátom..'





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése