2011. december 14., szerda

no one

te akartad. figyelmeztettelek.. akkor most bemutatom neked a legrosszabb énemet..;)

tudtam .
tudtam tudtam
akkor miért reménykedtem ?
miért nem adtam föl?
miért nem mondtam meg neki? hogy bocs, nem.
képtelen vagyok rá. képtelen voltam rá. ezt soha nem fogom tudni megtenni.


sajnálom. annyira de annyira sajnálom
még nem tudod
még valahol kint vagy. a sötétbe szívod a cigit. nevetsz, tudom, hogy éppen nevetsz. így ismerlek. mosolygósan. őrülten. őrülten fontos vagy nekem tudod?
még azt hiszed minden rendben .
még nem mondtam el.

egyik zeneszámról a másikra váltok, egyik cigiről a másikra gyújtok.
aggódom.
remegek.
éhes vagyok.
egy falat se menne le a torkomon,
hányingerem van.
a tükörbe nézek.
sírni sem tudok
miért teszed ezt velem ?
a zene maximum hangerőn van. én feljebb és feljebb akarom tekerni.
nem akarok semmit hallani.
nem akarom hallani a hangod a nappaliból, ahogyan úgy teszel, mintha minden rendben lenne.
nem akarom hallani az óra kattogását. a percek lassan telnek. megőrülök
mit csináljak ? nem akarom hallani a gondolataim sem. megőrjítenek.
miért teszed ezt velem?
annyi mindent mondhatnék. űvölteni akarok veled.
az arcodba.
úgy, hogy még levegőt se tudj venni

mostantól mocskosan játszom majd. (mocskosabban akarom mondani)
a jobb énemnek búcsút mondhatsz.

rettegek.
hát kiengedted a szellemet a palackból
te nyitottad ki az üveget.
ne okolj mást.



mondtam már hogy mennyire de mennyire gyűlöllek?

(....)
szeretnélek gyűlölni .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése