2011. május 9., hétfő

régi nagy álmok. silly me

nosztalgiázom ismét.
ez már olyan megszokott 'mozdulattá' vált, mint, ahogyan rágyújtok.
csak egy gondolat és visszatér minden.
ám, most nem a nagy estékről, partykról, azokról a közös nevetésekről, az őrültségekről szól a látomás.
most arra gondolok, amikor egyedül ültem a szobámban és rólad ábrándozva próbáltam megfejteni, vajon mit jelenthetnek a jeleid.
hé, december óta ezt csinálom!
gondolkozom erről az egészről.
megpróbálok belátni a fejedbe.
megpróbálok a gondolataid között olvasni!
és hányszor elképzeltem már!
el sem hinnéd!
és valahogy annyira egy irányba mutatnak azok a szavak és tettek.
de...
de most már tapasztaltabb vagyok.
most már félek kinyitni a szívem bárkinek, ahogyan régen tettem.
Veled, persze teljesen más a helyzet.
a szerelem fénye elvakít én pedig a peremen táncolok.
és eszembe jutnak a régi 'post'jaim...
"holnap február. muszáj most már elmondanom..nem vesztegethetem tovább az időt..:/"
Ha akkor tudtam volna!
hogy még májusban sem történik semmi!
tényleg semmi
hát hogy lehettem ennyire buta?
ezek az érzelmek, hogy de tényleg, hogyan iktathatták ki ennyire a józan eszem?
kiáltanék, de nem merek.
kérdeznék, de valami azt súgja ne tegyem.
már úgy is tudom.


nem szeretsz, annyira, hogy tegyél is érte.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése