2010. január 25., hétfő

soha semmi nem lesz ugyanugy már..

Maradnék, de érzem hogy mennem kell

Mert vár, valahol egy másik út

Hogyha most is úgy szeretsz engedj el

Ma már nem köt ide, csak a múlt


A kezed fogom ma is ugyanúgy mint régen

A képen ott vagy te is velem és nem értem

Mért szakad el a kép, hova tűnik a sok emlék


Leperegnek az utolsó könnyek

Elfelejtjük, hogy van egy álmunk

A vonatok indulnak és jönnek

De mi nem tudjuk, hogy kire várunk

Az első és az utolsó lépés

Téged bánt és ez nekem is fáj

A szívünkben ott lapul az érzés

Soha semmi nem lesz ugyanúgy már


Egyedül csak védtelen gyermek vagy

Ha kell, én vigyázok rád

Ne akard, hogy mindenre választ kapj

Egyszer tiéd lehet a világ


Ha itt maradok összetörik majd a szívem

A képen ott leszel mindig ahogyan régen

Soha nem fakul a kép, amíg összeköt az emlék


Leperegnek az utolsó könnyek

Elfelejtjük, hogy van egy álmunk

A vonatok indulnak és jönnek

De mi nem tudjuk, hogy kire várunk

Az első és az utolsó lépés

Neked fáj és ez nekem is fáj

A szívünkben ott lapul az érzés

Soha semmi nem lesz ugyanúgy már


..

M, mint miért felejtettem el, hogy haragszom ilyen hirtelen?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése