2010. január 15., péntek

..happynewyear.?!kicsit késve..:/:)

hát igen...jojo..ezzel kicsit elkéstem:Dnamind1:D
mindennek megvan az oka...azt most hagyjuk.oké.igen.:'Djo szilveszter(y):)
..

na..igazából arról akartam most....
a változás...az hmm. olyan dolog...
boldoggá teszi, az embert...vagy letaglózza.., de tesz valamit..., ami kizökkent a hétköznapok egyhangúságából..
nem..nem jöttem vele újra össze. nem..nem is beszéltünk azóta/csak ennyi...szia, szia:Dcsá.csá/
.. ráadásul még a felvételi is itt van mindjárt..(23.-ka:/)jaa. és izé..megint?:/sőt még választanom is 'kell', illetve kellene 2 ember között..ami szinte lehetetlen..

de nem számít..mostantól előre tekintek..nincs több átsírt éjjel..nincs több álmodozás..,hogy hogy kellett volna...
csakis a jelen és a jővő.. pl.:most ebben a pillanatban...happy(:! mert.jaaaaj. mert változás!=)
psszt. a többit később;)

késöbb..
késöbb..

sophie;)

›do u see what we've done?We've gone and made such fools.Of ourselves.‹‹
na?imádom ezta számot‹33
mondtam már, hogy twilight-mániás vagyok..?nemugye?:DD

t=te

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése