2011. október 23., vasárnap

holnap iskola. 2 hét szünet után ismét.
mindjárt megőrülök.
nem is az, hogy sok az elvárás. nem
tudom hogy helyt tudnék állni.
a gond az emberekkel van.
ordítani tudnék az összessel. KI VAGY TE HOGY ELÍTÉLJ ENGEM ?
egy éve elkövettem egy hibát.
nem mintha bárkinek, bármi köze lenne hozzá. nem mintha bárkit érintene a dolog.
illetve csak egy valakit.
nem mintha ha bárkit megbántottam volna.
csak hát ezek az emberek máshogy látják.
egésszen máshogy.
kösz, bazmeg.
pontosan 2 hete nem tudok aludni emiatt.
kipróbáltam mindent, ittam, rágyújtottam nem is akármilyen cigire.
azt hittem az majd elfeletteti velem. azt hittem azután más lesz.

de nem lett.
én próbálok tovább lépni, de ti nem hagytok.
MIÉRT NEM

ma éjjel ismét nem fogok tudni aludni, mert tudom hogy holnap a megfelelő pillanatot várjátok, hogy megszégyenítsetek, hogy leromboljátok azt, amit fölépítettem, hiszen miért ne, igaz ?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése